JobbJobbJobb!!

Är på jobbet, inte så himmla kul men jag behöver pengarna..

Har inte bloggat på ett tag emn det beror på att jag har varit förskyld och haft fullt upp!!
Plus att jag inte får ta med mig min minnipc hemifrån pga mina när och  kära!!
Min pappa vill ha den så han kan spela poker och skita samtidigt, hahah nej men han tyckerom och gå omkring och tralla runt med den.. Min systers pojkvän har den så fort min pappa har släppt den ur sikte och pratar i skype med sin vän som bor i USA eller nått, och om han inte gör det, glider han bara omkring på internet.. Och sen då har vi min syster och pojkvän! När Philip eller min pappa väl släppt datan så försöker jag, daniel och cillan ta den!!
 Min kommentar:

-Den är faktiskt min, ni får köpa en egen!!!

Daniels kommentar brukar vara:

- Jag ska bara kolla en snabb grejj!

Cillans kommentar:

- Men jag ska bara kolla klart en grejj som jag kollade på förut!

Hahaha och efter allt detta så sitter jag med dattan i mitt knä!!
Nu måste jag forsätta att jobba med mina atg spel, svenska spel, godis, drickor, busskort och drömma mig bort till varmare länder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0