Nu är det nattinatti.


Jag blev så himmla mätt efter middagen så jag kunde inte uppdater, mums vad gott det var! :)

Efter middagen blev allt så himmla hetsigt, då var vi tvugna att yberskynda oss hem till daniel (och mig? haha, får blogga om det en annan dag) för faraz och sophia skulle komma :) Jag lagade pyttipanna med mickeymouse ägg till dom, jag älskar mina mickeymouse ägg formar! Dom köpte min mormor till mig när hon var i USA, ska visa er någon dag, äggen blir tusen gånger godare när man gör i dom!! 

Vi spelade kort och pratade om resan vi ska göra i sommar! Gud vad jag längtar! Är det någon som har något bra förslag? 

Imorgon ska jag ha kök med den här idioten klockan åtta, haha, tror jag kommer slå ner henne..
 
(Cameltoe)


Nu ska jag krypa ner till min lilla älskling som ligger och snarkar för han är förskyld, god natt folket!


Kommentarer
Postat av: camilla

kan bara säga en sak, hur jävla snygg är inte jag egentligen?? :O

2010-01-12 @ 20:08:42
URL: http://ccamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0