Sojalatte med Cameltoe

Hej!!

igår efter en kort men lärosam skoladag så bestämde sig jag och min klasskompis Camillia (cameltoe) att gå och fika på cafeét snäckan i kungsbacka. Jag beställde en cappucino gjord på soyamjölk, den var jättegod och lite sötare än en vanlig, kan verkligen rekomenderas att pröva!!

Camilla gnällde på att jag tvingat henne att sitta ute och fika, men hallå? Vi har inte sett solen på flera år och  när den då visar sig i en timma så får man ju passa på, eller hur? Hur mysigt som helst hade vi det iaf!!


Camillas vaniljlatte med kardemumma på till vänster och min soyamjölk cappucino till höger.


Mitt lilla hjärta camilla.

Nu ska jag göra iordning mig för middag och fest hos en vän som nyss fyllt 20år! Hurra! haha, men mer senare..
pussochkram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0